12/30/2015

Bye 2015!



Wielkimi krokami zbliżamy się do końca tego roku. Już dosłownie za chwilę przywitamy nowy 2016 rok. Ten rok był wyjątkowy i pełny niezapomnianych przeżyć. Ukończenie gimnazjum, bal gimnazjalny, olimpiada biologiczna, a wreszcie nowa szkoła. Rozpoczęcie liceum to chyba przełomowy moment w moim życiu. Dzięki liceum wydoroślałam i poznałam wielu wspaniałych ludzi. Patrząc wstecz i porównując zdjęcia na pewno przez ten rok bardzo zmienił się mój wygląd. Zmieniło się także moje nastawienie do świata i innych.

Chciałabym życzyć wszystkim jak najlepiej spędzonych ostatnich godzin tego roku i udanego Sylwestra! Życzę również szczęśliwego Nowego Roku. Niech ten rok będzie waszym rokiem. Bądźcie szczęśliwi, kierujcie się zawsze sercem i spełniajcie marzenia. Pamiętajcie, że nic nie dzieje się bez przyczyny i karma zawsze wraca. Los jest zmienny i ciągle płata nam jakieś figle. Szalonego Sylwestra i do zobaczenia w 2016 roku! 

instagram olgciag | snapchat olgcia 



25 komentarzy:

  1. Aby 2016 był lepszy niż ten obecny! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wspomnienia z 2015. Masz racje co do tej karmy. Powinniśmy się zmieniać i pomagać innym. Tego tez życzę tobie oraz wiadomo szczęśliwego nowego roku :)
    Wspaniałe zdjęcia.
    Zapraszam tez do siebie http://blogbyklodii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja 2015 rok mogę uznać jak najbardziej za udany! W mojej pamięci zostały same pozytywne chwile, a było ich na prawdę dużo. Oby 2016 był równie piękny, jak ten (jeszcze) obecny. :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz!:D
    Udanego sylwestra :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. Extra zdjęcia :)
    Szczęśliwego Nowego Roku Ci życze :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A dziękuję za życzenia i mam nadzieję ze mi jak i tobie w blogu się powiedzie i będziemy miały więcej czytelników :)

    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyglądasz!

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też w tym roku zmieniłam w szkołę i również poznałam niesamowitych ludzi. Ogólnie rok 2015 był dość pozytywnie spędzonym czasem :D
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku! :*
    Śliczne zdjęcia :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że rok 2016 będzie dla wszystkich lepszy niż poprzedni :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja będę świetnie wspominać 2015, bo same najlepsze chwile zostały w mojej głowie.
    zdjęcia są super, tak jak stylizacja, a design bloga mnie uwiódł.
    obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie 2015 również był wyjątkowy i niezapomniany :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. szczęśliwego nowego roku! :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, zakochałam się w tej spódniczce.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad.
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :))
    Ładne zdjęcia.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! :) Super pozytywne zdjecia ! :)
    Dobrego nowego roku dla Ciebie!
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To co opisałaś oprócz olimpiady z (biologii bo biologii nie lubię hahah) czeka mnie w tym roku. Nowi ludzie, liceum trochę się boję ale musi być dobrze!
    Udanego 2016!
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie ten rok tez był wyjątkowy ;) Oby 2016 był jeszcze ciekawszy.
    Szczęśliwego nowego roku.
    Obserwuję <3

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz! Też mam czarne conversy :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz. :)
    Ja w tym roku już kończę liceum.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejka chciałam Cię poinformować, że odpowiedziałam na Twoją nominację mnie do LBA! Tak wiem, że to było dość dawno, ale wszystko wytłumaczyłam u mnie na blogu!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jesteś ! Czekam na nowe posty

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. supi blog i śliczne zdjęcia:) obs za obs? daj znac u mnie w kom:)

    http://kllaudus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń