6/23/2016

Kiedy osiągniemy w życiu pewien punkt...


"Kiedy osiągniemy w życiu pewien punkt, zawsze gdzieś będą ludzie, którzy tylko czekają na nasz upadek. Ale wtedy tylko grawitacja, będzie w stanie ściągnąć nas w dół. Czasami po prostu musisz wziąć sprawy w swoje ręce.. ..i lecieć." - Justin Bieber 


Powyższy cytat jest jednym z moich ulubionych. Mam dopiero 17 lat i jeszcze niewiele wiem o życiu. Jednak nawiązując do tego cytatu doszłam do wniosku, że w życiu ważny jest cel. Trzeba więc wyznaczyć sobie swój własny cel i dążyć do niego mimo wszystko. Nasze życie można porównać do wspinaczki na szczyt. Na tej drodze nie liczy się przyśpieszenie, tylko dojście do wyznaczonego punktu. Droga na szczyt nie jest łatwa, wręcz przeciwnie pełna jest różnych przeciwności. To od nas zależy czy wybierzemy drogę do celu, czy też zgubną drogę na skróty. Warto pamiętać, że widoki z góry są zawsze niesamowite, a osoby z dołu nam po prostu najzwyczajniej tego zazdroszczą i czekają tylko na nasze niepowodzenia. Podsumowując warto mieć cel i dążyć do niego na przekór innym ludziom! 

instagram olgciag | snapchat olgcia 

13 komentarzy:

  1. Widać dawno nic nie dodawałaś, ale post jest mega jak i zdjęcia.
    Zapraszam do siebie http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/po-na-po.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba mieć cel i się nie poddawać ! :)

    Pozdrawiam , BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeeej masz 17 lat, a wyglądasz bardzo młodziutko Myszko! Tak samo jak ja, mam 20 a nikt mnie o tyle nie posądza :D
    Ze słowami w cytacie muszę się zgodzić, życiowa prawda.
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądrze piszesz, podzielam Twoje zdanie! Trzeba wierzyć w siebie i swoje marzenia, bo życie jest tylko jedno i trzeba je w pełni wykorzystać. :) Śliczne zdjęcia.

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Równie uważam, ze warto stawiać sobie cele w życiu :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam 17 lat, zaraz 18, i wiem, że najważniejszy w życiu jest cele, lub cele do których należy dążyć.
    Zapraszam na swój blog kulinarny. :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja ... zawsze warto mieć cel. Ja za swój postawiłam sobie po prostu być szczęśliwa.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy dzień powinien mieć jakiś cel,wówczas wiemy czy jesteśmy produktywni, czy korzystamy z życia właściwie, czy może jedna dni bezproduktywnie przelatują nam między palcami.

    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja! :)

    bezblednakosmetyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń