9/01/2016

My favourite outfit!


Hej! Aż trudno uwierzyć, że to koniec wakacji. Te wakacje jak każde zdecydowanie zleciały za szybko. Niektóre plany udało mi się zrealizować, inne niestety nie. Jednak i tak mogę powiedzieć, że były to świetne wakacje. W mojej pamięci na pewno pozostaną Światowe Dni Młodzieży w Krakowie. Było to moje marzenie, które zrealizowałam. W te wakacje udało mi się także wybrać do Karpacza, gdzie miałam okazję podziwiać piękne polskie góry. Resztę wakacji pewnie tak jak każdy spędziłam na błogim lenistwie oglądając kolejne odcinki ulubionego serialu. Pora niestety powrócić już do szkolnych ławek i szarej codziennej rzeczywistości. Szkoła kojarzy nam się przede wszystkim z kartkówkami i sprawdzianami, jednak to nie tylko. Szkoła to także przyjaźnie i wiele prześmiesznych sytuacji. Jeśli więc zmienicie swoje nastawienie do szkoły, to na pewno będziecie chętniej do niej chodzić! Życzę wszystkim powodzenia w nowym roku szkolnym!

Poniżej przedstawiam mój pomysł na outfit do szkoły. Ja bardzo chętnie noszę sukienki i spódniczki. Sukienka, którą mam na sobie jest z Reserved. Do tego postanowiłam założyć moje ulubione buty, czyli superstary. Wiem, że co druga osoba na ulicy ma właśnie te buty i nie każdemu się to podoba. Jednak mnie te buty urzekły i są bardzo wygodne. Torba jest natomiast z Croppa.

instagram olgciag | snapchat olgcia 







23 komentarze:

  1. Piekna stylizacja, uwielbiam takie sukienki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, ja również często chodze do szkoły w sukienkach i spódnicach. Superstary to rzeczywiście buty, które ma co druga osoba ale liczy się wygoda ;)
    Zapraszam do mnie.
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo fotogeniczna i masz mega figurę :)
    Cudownie!
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look :>

    http://merows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaał, ale pięknie wyglądasz! Masz mega figurę
    Pytałaś sie o wspólną obserwacje ja już czekam na ciebie
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdy miał czas na leniuchowanie w te wakacje!
    Super stylizacja, śliczne buty :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie oraz stylizacja :3
    futrografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paznokcie oraz stylizacja :3
    futrografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja !!! Piękna jesteś !! Super blog !! Zostaję na dłużej :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))
    http://true-life-from-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką stylizacją zrobisz pewnie furorę w szkole :)Świetne paznokcie. Uwielbiam połączenie pudrowego różu i błękitu. Wakacje faktycznie bardzo szybko minęły, chociaż ja na szczęście zaczynam dopiero w październiku, bo studia.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w nowym roku szkolnym!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka i paznokcie :D powodzenia w szkole :)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna jest ta sukienka :P super stylizacja :) też mam superstary i racja, co druga osoba śmiga w nich po ulicach. Ale nie ma się co przejmować ;P

    zapraszam NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i bardzo śliczne zdjęcia! <3 Obserwuje :)
    strefa-wolnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny outfit :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to bym się w sumie nigdy nie odważyła chodzić do szkoły - lub gdziekolwiek - w sukience :D Szacunek!
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna sukienka, ale jak dla mnie ta kurtka tam nie pasuje
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń