6/16/2017

Hej, cześć!


Witam serdecznie na moim blogu! Na początku wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Olga i jestem zwykłą nastolatką, uczęszczającą do liceum. Jak każdy młody człowiek mam wiele marzeń i planów na przyszłość. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest biologia, właśnie z tym chciałabym związać swoją przyszłość. Oprócz tego interesuję mnie to co większość dziewczyn, czyli moda i kosmetyki. W wolnych chwilach uczę się ostatnio jeździć na deskorolce. Lubię podróże, a moim marzeniem jest odwiedzić Malediwy. Pytanie, skąd pomysł na bloga? Decyzja była dość spontaniczna. Prowadziłam już kiedyś bloga i bardzo mi się to podobało. W ostatnim czasie wpadłam na pomysł czemu by tak nie spróbować jeszcze raz. Blog to dla mnie miejsce, na którym mogę dzielić się wieloma rzeczami z innymi. Kolejne pytanie, jakie posty będą się tutaj pojawiać? Chciałbym pisać głownie o swoich przemyśleniach, ale także o sprawach z życia codziennego. Nie zabraknie również stylizacji. Więcej o mnie dowiecie się śledząc bloga, więc obserwujcie. Mam nadzieję, że nie pożałujecie. Zapraszam na mojego instagrama @olgciag oraz snapchata @olgcia. Do usłyszenia w kolejnym poście! ♥


19 komentarzy:

  1. Jednym z moich marzeń jest nauka na deskorolce, jednak obawiam się, że prędzej bym się połamała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcie.
    Fajnie, że wróciłaś na bloga, ja również miałam pół roku przerwy, ale jednak bez bloga było mi dość nudno, muszę go mieć. Powodzenia w dalszym blogowaniu <3 Obserwuję
    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zapowiada się nieźle ;) Chętnie będę tutaj jeszcze wpadać i czytać twoje wpisy, informuj mnie o nowych postach!
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz <3 bede tu czesciej wpadac :) http://mysterious-natalia.blogspot.com/2017/06/wishlish-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie znałam Cię wcześniej i życzę powodzenia. :)
    Postaram się częściej tu wpadać <3

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, hej miło Cię poznać! Widzę, że zapowiada się u Ciebie naprawdę świetnie, dlatego będę wpadać częściej na Twojego bloga.
    Powodzenia w blogowaniu i dużo motywacji! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs!
    I following you, follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj w blogosferze! Mam nadzieję, że zawitasz tu na stałe :)
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Ja również dopiero zaczynam. Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudnie :) i życzę wielu sukcesów i ogromnej liczby pomysłów! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam w blogosferze i zycze samych sukcesow.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam w blogosferze i zycze samych sukcesow.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka śliczna jesteś ;pp
    Powodzenia w blogowaniu!
    Już obserwuje :)

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w blogowaniu :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  17. więc życzę Ci powodzenia i motywacji :)
    obserwuję ;)

    https://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wciągnęłaś mnie ! Jeszcze tu wroce ♡

    OdpowiedzUsuń