7/25/2017

Jak wykorzystać wakacje?


Wakacje, czyli tak bardzo wyczekiwany przez wszystkich uczniów czas błogiego lenistwa i odpoczynku od codziennej rutyny. Co zrobić aby ten czas nie był jednak zmarnowany? Przede wszystkim powinno się wyznaczyć cele. Możemy w końcu pozwolić sobie na rzeczy, na które nie zawsze starczało nam czasu w ciągu roku szkolnego. Z jednej strony warto odpocząć i zebrać siły na kolejny ciężki rok pracy. Istnieje wiele form odpoczynku np. nad jeziorem, czytając książkę czy w zaciszu własnego pokoju, oglądając ulubiony serial i podjadając słodycze. Z drugiej strony to dobry czas na nowe doświadczenia i wspaniałe przygody. Podróże to zawsze świetna odskocznia od rzeczywistości. Może warto wsiąść do samochodu z koleżanką czy z chłopakiem i wyruszyć na wycieczkę. Zdjęcia i wspomnienia na zawsze pozostaną w pamięci. Wakacje to też idealny czas na naukę, ja na przykład uczę się jeździć na deskorolce. Najważniejsze to nie tracić tego czasu! Tak wakacje staram się spędzać ja, dajcie znać jak Wy spędzacie wakacje!

instagram olgciag | snapchat olgcia

11 komentarzy:

  1. Ja wyjeżdżam na wymarzoną podróż w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędzam wakacje z moim chłopakiem, w weekend na przykład byliśmy nad jeziorem w domku letniskowym :)
    Powodzenia z nauką jeżdżenia na deskorolce!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wykorzystuje wakacje w 90 procentach: spacery imprezy ksiażki basen, sauna itp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje wykorzystuje bardzo : biegam, pływam, gram w siatkówkę, do wszystkiego biorę chłopaka i ćwiczymy. Ostatnio byliśmy nawet na siłowni!

    OdpowiedzUsuń
  5. wykorzystuj wakacje, ja niestety już ich nie mam :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Ja staram się wykorzystać te wakacje, jak najlepiej potrafię :) Biegam, chodzę na dłuuugie spacery, czytam mnóstwo książek i oglądam mnóstwo dobrych filmów, spotykam się ze znajomymi. Jednym słowem robię wszystko to, na co nie miałam czasu w roku szkolnym ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, u mnie już brak wakacji od kilku lat.. marzy mi się chociaż weekend bez dzieci nad morzem.. albo chociaż nad jeziorem.. Zazdroszczę Ci tego wyboru i błogiego lenistwa, korzystaj póki możesz!

    Jakbym Cię mogła prosić, w ramach rewanżu - o komentarz i wejście w link podany na końcu wpisu.. :) Dziękuję ! http://www.mamamagda.pl/2017/07/jak-zarabiac-pieniadze-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystam z wakacyjnego czasu ile się da! :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak żałuję, że jestem tak stara, ze nie mam już wakacji ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przez całe wakacje mam gości. Co weekend ktoś się w naszym domu zjawia i nocuje. Z jednej strony jest fajnie i wesoło, ale z drugiej, zawsze jest wiele sprzątania gdy goście wyjadą :/
    https://pausbee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń