7/02/2017

So be good and do good…


Mimo tego, że jestem chrześcijanką ostatnio coraz bardziej zaczęłam się zastanawiać nad tak zwaną 'karmą'. Karma to nic innego jak branie odpowiedzialności za siebie, swoje życie, a także szczęście. Wynika to z uczynków. Uważam, że to co robimy teraz po jakimś czasie do nas wraca. Tak samo jak dobro, również zło może do nas powrócić. Jeżeli my będziemy pomagać innym, to kiedyś także dostaniemy taką pomoc. Są też ludzie, którzy robią w swoim życiu dużo głupich rzeczy, często bardzo złych, mimo to idą dalej przed siebie nie zważając na innych, bo myślą, że ich przecież nigdy nic złego nie spotka. Jednak tak naprawdę nie wiedzą co będzie jutro. Czas po jakim wraca karma nie jest określony, może to być zarówno tydzień, rok lub kilkanaście lat. Karma jest obecna ciągle w naszym życiu, czy to w szkole, domu lub pracy. Także każdego dnia staraj się być dobrym i postępuj jak najlepiej, pamiętając o tym, że karma powraca, najczęściej z podwojoną siłą! 

instagram olgciag | snapchat olgcia 

11 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze napisane, ja staram się być dobra i pomagać innym bo mam nadzieję że karma istnieje i kiedyś gdy ja będę potrzebowała pomocy to ktoś mi pomoże :)

    xxPozdrawiam, będę wpadała częściej. Obserwuję :*

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam pomagać. To daje mi dużo radości i satysfakcji. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomaganie to naprawdę świetna sprawa! Daje dużo radości jak i satysfakcji z dobrze wykonanego zadania. A potem świetnie jest patrzeć, że się kogoś uszczęśliwiło, to podnosi na duchu. Pamiętajmy, że karma wraca i wkrótce ktoś pomoże nam jeśli będziemy tego potrzebować! Także naprawdę warto! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardziej wychodze z zalozenia ze dobro wraca powoli ale zlo powraca podwojnie i o wiele szybciej dlatego warto byc milym, uczciwym i dobrym czlowiekiem :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądre słowa. Bardzo ładne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia *.* Czasami też się zastanawiam nad karmą, ale może po prostu wystarczy chociaż starać się być dobrym?
    Pytałaś o wspólną obs, jasne, zacznij i daj znać.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są genialne strasznie mi się podobaja ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótko, zwięźle i na temat. Chyba zacznę więcej pomagać!
    Pozdrawiam :)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis ! Wciąga i nawołuje do pomocy ! Tak trzymać !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, dobrze napisane, ja staram się pomagać jak tylko mogę, to faktycznie wraca. Tak samo jak złe uczynki, również wracają

    OdpowiedzUsuń